עבודות תשתית למערכות תאורה

זקוקים למערכות תאורה? לצורך ביצוע עבודות תשתית והתקנות מכל הסוגים – אנו תמיד לשירותכם. חברת א.ש הוותיקה, חברה קבלנית רשומה, הינה בעלת ניסיון עשיר בביצוע שלל עבודות התשתית למערכות תאורה בכל אתר רצוי, תשתיות למערכת מתח נמוך, תקשורת כריזה וגילוי אש.

ביכולתנו לבצע את העבודות בשעה הנוחה ללקוח, שעות היום או הלילה, כרצוי לכם. מתמחים גם באחזקה וכל הפתרונות למערכת חשמל לרבות מתח גבוה או נמוך. לחברתנו עשרות עובדים שעומדים לרשות הלקוח, הכוללים חשמלאים ועובדים מקצועיים בעלי כל ההסמכות הנדרשות.

בין הפרויקטים שאנו מבצעים – למשל התקנת מערכות תאורה ותשתיות, לגורמים פרטיים, גורמים מוסדיים וגם עירוניים. מנוסים גם בעבודות תשתית לתאורה בכבישים ראשיים וכן התקנת מערכות לתאורה עירונית. מבצעים התקנות של עמודים, עם סוגי פנסים וגופי תאורה רצויים, גם לאצטדיונים ולכל מטרה אחרת. ברשותנו ציוד לעבודות בגובה רב, לרבות סלי הרמה. העובדים שלנו מנוסים גם בהתקנות של תשתיות ועמודים בממדים עצומים. למשל התקנת עמודים לתאורה, בגבהים של עשרות מטרים (35 מטרים, 45 מטרים). מבצעים גם עבודות תשתית חשמל לגשרים, לרבות הארקה, תאורה למגרשי ספורט והתקנת מערכת חשמל נלוות. שירותים נלווים גם של תחזוקת מערכות קיימות וטיפול מנוע למניעת תקלות וקלקולים. 

התייעץ עם המומחים שלנו

התייעץ עם המומחים שלנו